14/10 - 11 - Och så var det det här med julen...

2011-10-14
21:02:42
Det ständiga problemet...


Men jag och min jobbarkompis har pratat ihop oss så det ser ut som att jag slipper julafton i af :D dock kan det bli svårt att åka bort till vännäs t.e.x, så Jimmy kommer att åka dit medan jag firar hemma med mamma/pappa och syskonen. Men jag och Jimpo får ha en egen julafton kvällen före eller ngt sånt :)

Jag är i af supernöjd med November schemat :D Mycket natt -precis som det ska va ;)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Nämen, vad tråkigt att inte du också kommer på jul.. :(


2011-10-14 / 22:32:56
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


joanna- att leva med Aspergers syndrom! 

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.

Finns även massa spännande tävlingar så kolla gärna in min blogg:) kram


2011-10-14 / 23:45:20
Blogg: http://domkallarmighannes.com





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: