13/10 - Nu funkar internet!!!

2011-10-13
21:43:25
Det har legat nere hela dagen i dag och det var väl lika bra...


Har jobbat med min manga hela dagen idag, och den är typ snart klart :D Lite små finjusteringar sen är det!
Ska försöka lägga mig i tid i kväll också, har ju blivit frisk nu så då är det ju bara att pallra sig till jobbet i morgon dårå :) Ska bli skönt.


Sitter nu med färg i håret då jag håller på att färga utväxten så jag har längtat :D



Texten ska ngn annan få göra sen. Om det är ngt jag suger k*k på så är det att skriva O__o

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Vad har ni för internetleverantör? Emmas internet har också bråkat idag.. Tänkte om ni har samma leverantör.



Haha jaså, är han också sån? Ja det är väl kanske något som går i familjen.. Mamma är ju också så ;)


2011-10-13 / 22:45:21
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Aha okej, då har ni inte samma leverantör då :P



Jaså? Jag är uppvuxen med saker som luktar gott haha.. Både mamma och pappa har ju varit så, men I lovelovelove it! Så någon allergisk karl kommer jag aldrig kunna ha.. Måste jag välja mellan en karl eller mina goda doftgrejer så väljer jag det sistnämnda haha ;P


2011-10-13 / 23:02:40
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: