12/10 - 11 - Skumt

2011-10-12
17:25:06
I natt kunde jag inte gå och lägga mig...


Jag satt uppe fram till 06.00 i morse för jag visste att jag ändå inte skulle kunna sova...Jag var visserligen trött, men jag hade så förbannat ont i halsen :( Skakis och kallsvettig. Jag är hemma idag från jobbet med andra ord. Får se hur det ser ut i morgon, just nu är jag hyffsat pigg men det är på kvällarna som det smyger sig på en.

Ont i halsen är inte att rekommendera när man sitter i telefonen större delen av tiden...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Din stackare! Ont i halsen är det värsta med en förkylning, och speciellt om man måste prata i telefon hela dagarna! Du kanske ska kolla upp det? Det kanske är halsfluss eller nått... (Vet att du inte vill ha råd... ;) ) men det kanske är värt kolla upp ifall det är något som du måste få penicillin emot. Kram!


2011-10-12 / 22:53:14
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: