11/10 - 11 - den här dagen rann också iväg...

2011-10-11
22:53:21
Jag är helt slut...


Känner mig lite piggare idag än vad jag gjorde igår, men det är ju alltid värst på kvällen. Men jag har haft tillräckligt med energi för att städa bort lite. Så nu ser det lite finare ut.

Till middag åt vi corn och FRUKT(!) Vi har massa frukt hemma, men ingen har ätit upp det, och det skulle ju va synd om vi va tvungen att slänga. Man kanske inte direkt äter frukt till middag men vi hade ju inga grönsaker, de tåt vi upp i går.

Vi måste verkligen fara och storhandla snart O__o

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Är alltid så innan man får pengar tycker jag.. Fast ni har ju säkert pengar men, haha. Men här är det alltid så i slutet av månaden, då får man ta det man har och pussla ihop lite fina maträtter haha.. :P


2011-10-12 / 11:49:47
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: