Lyxfällan, alltså allvarligt...

2011-11-01
23:29:14
Jag hade typ kunnat köra min ekonomi i botten BARA för att få träffa Magnus och Patrik...



Hehe...nämen kanske inte, men dom är ju hur awesome som helst. Jag och jimmy har börjat titta på programmet på internet, och man blir lixom aldrig less. Och man får många olika ekonomiska tankeställare.

Man skrattar ju typ åt folk som köper på kredit även om dom inte har råd, gråter över tv-spelen när de måste säljas o.s.v.
Men...man får sig en tankeställare. Normalt funtade människor handlar det ju faktiskt om som helt enkelt prioriterat fel. Och när man tänker efter VAD man lägger pengar på blir man lite mörkrädd.

I morgon ska jag och Jimpo på banken och öppna ännu ett sparkonto, där vi dessutom inte kan röra pengarna i fråga...Bra va?



               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Jag brukar också titta på det där programmet, det är ett av få program jag ser.. Och det där med snubben som grät över sina tv-spel, jag vek mig dubbel av skratt nästan haha.


2011-11-02 / 10:21:07
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: