8/11 -11 - Kunde inte somna

2011-11-08
14:53:31
Inte lätt att ställa om dygnet... :/


Kanske somnade vid 06.00 i morse? Och vaknade idag i panik klockan 13.00 - och jag var så trött att jag trodde klockan var 08.00 på morgonen. Det var katterna som väckte mig.

Då jag visste att jag skulle träffa Jimmy inne i stan vid 14.30 fick jag paniken och började leta mobilen. Hittade den icket.

Jag var riktigt j*vla arg, och trodde jag hade tappat den någonstans då den ej låg i väskan. Gick in på Facebook för att se om ngn var online. Och det var det - Jag frågade Lollo om hon kunde ringa min mobil och det gjorde hon. Så - jag hittade den, låg i soffan :3 Och efter det ringde Jimpo - och då insåg jag ju att vi inte skulle ses förrän 15.30 - Lucky!

Nu sitter jag med en kopp te och ska strax gå och klä mig och fara. Dagen var inte lång i dag tyvärr...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: