6/11 - 11 - jag vill åka bort!

2011-11-06
21:46:32
Allså jag vill fara någonstans!!


Antingen att bara jag åker någonstans eller att jag och Jimpo åker någonstans. Det var länge sen bara han och jag gjorde något. Sist var på vår 5-årsdag och det är ju snart ett år sen O__o Då åkte vi till Luleå och bodde på Hotel.
Jag ÄLSKAR Luleå - det är en jättemysig stad :)

Men annars längtar jag redan tillbaka till Skåne. Det var så himla underbart där...jag vill verkligen dit igen! Och Stockholm vill jag åka till. Men egentligen skulle det duga med en enkel resa till Vännäs. det var så länge sen sist.

Det är så svårt för oss att åka iväg nu för tiden. Dels för att jag bara får veta mitt schema månad för månad, och för att jag jobbar så konstiga tider. Antingen börjar jag 20.00 på en fredag och jobbar en hel helg - eller också slutar jag 20.00 på en fredag och då är det också knivigt att fara iväg :/ Plus att mina helger hinner alltid bli planerade precis när mitt schema kommer. Så utrymme för spontana resor finns inte. Jag visste att jag skulle vara ledig två helger den här månaden och redan när schemat kom ut så var de två helgerna redan bokade tyvärr.

December har jag förhoppningar på - jag vet att jag kommer att va lite ledig vid julen - rättare sagt mellan 21 - 25 december. Så där finns det ju utrymme att t.e.x åka till Vännäs. Dock vet vi ju inte hur Jimmy jobbar tyvärr. Om han jobbar fram till dagen för julafton så kan ju inte jag åka med till Vännäs eftersom att jag ska fira jul i Brönstjän på lördagen.


Nä jag hoppas att han får veta snart så man kan planera lite!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: