3/11 - 11 - "Helgen" har gått fort...

2011-11-03
21:05:13
Åhh, idag har jag haft en toppendag med Finaste Emelie i Umeå :3


Jag har shoppat loss som en galning, men mest julklappar...kan ju kännas stört eftersom att det är typ 2 månader kvar? ;P Men...jag hade grymt flow idag kände jag haha. Och det är skönt att få det bortgjort - och det är ju roligt också :3

Så i december har jag en massa pengar att göra annat för. Nu sitter jag och äter - var ganska hungrig. Käkade lite mellis vid 16.00-.tiden i Umeå, men jösses vad jag peppade för maten. Så nu ska vi bara ta det lugnt och invänta kvällen. Måste va vaken extra länge idag då jag ska jobba natt i helgen...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: