30/11 - 11 - Jag längtar så j*vla mycket!!!

2011-11-30
21:06:46
Nu har jag suttit hemma ganska mycket tycker jag...


Suttit hemma eller suttit på jobbet. Samma gamla visa. Dock så är mitt Decemberschema en skänk från ovan: På fredag lämnar vi lägenheten i 3 dagar - vi åker till Vännäs. Det var så himla länge sen sist jag var där och det ska bli så kul att träffa familjen igen :) Det är Jimmys sida av familjen, men det är ändå min familj också...så känns det i af :) Jimmy är ju min familj.

Sen är ännu en resa inplanerad ett senare datum. Mellan 12 - 16 Dec åker jag till Villemina! Jag åker till min syster och stannar i ca 4 dagar! Känns helt underbart! Kommer att bli en lång resa dit och hem men det är värt det. Jag och min syster är lediga samtidigt :D Vi tog beslutet igår kväll och hon berättade idag för mig att hon inte kunde somna på kvällen för att hon legat och tänkt på allt roligt som vi ska hitta på.

Snart är det dessutom jul och nyår och jag ska bara få göra saker jag själv vill!

Så underbart!



Min syster har precis klippt sig - :) Hon är världens finaste!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: