28/11 - 11 - Most.awesome.day.EVER

2011-11-28
23:08:11
När jag vaknade i morse(ehum...) klockan 13.00 kände jag otrolig lycka i kroppen!


Lägenheten var så otroligt mysig. Vi hade julgrejerna uppsatta, fint hemma, julgott kvar på bordet i vardagsrummet och bortdiskat i köket. Jag tog lite mackor till lunch, låg och såg på massa film och bara levde livet. Sen kom Jimpo hem och vi fortsatte myset med film, och jag gjorde middag sen! Ingen stres - inga orosmoln - ingenting! Jag älskar julen! Jag älskar snön som kommit och ljust upp tillvaron och jag älskar mitt Decemberschema cause it kicks ass!!

Jag jobbar natt nu hela veckan and I have a good feeling :D

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: