26/11 - 11 - Kaos...

2011-11-26
09:47:18
....still waiting...

Update:

Mamma åkte in på akuten i natt då hon ramlat i trappen...Bror ringde mig när hon åkt in på rönken.
Idag fick jag veta att det blev ett revben som brutits, och det måste då läka av sig självt.

Jag har nojjat mig hela morgonen och inte riktigt vetat när jag borde ringa...skickade ett sms till Tommy. Han hade varit där hela natten och även följt henne hem. Nu är hon hemma och mår ändå bra trots omständigheterna.

Jag vill inte ens föreställa mig om vad som hade kunnat hända...brytit benen, nacken, ryggen...ja fy f*n ...

Lite mer lättad nu.






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh fy vad otäckt.. Tack och lov att det bara var ett brutet revben, kunde ju ha gått riktigt illa, pjuuh!



Kram!


2011-11-26 / 20:31:14
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: