23/11 - 11 - nu hinner jag ju inte ens det

2011-11-23
14:00:25
Efterssom att jag bara fått 4 timmar söm natten innan jag gick jag och la mig trött och sömning samtidigt som Jimpo vid 00.00 och lyckades somna på stört...


Det var väl bra? Eller...? För av ngn j'vla anledning lyckades jag förbannat sova till 13.30  idag(!) SÅ OM JAG BÖRJAT 13.30  IDAG HADE JAG BANNE MIG LYCKATS FÖRSOVA MIG...Jag är ju inte den mest lyckaste ibland. Jag har ju massor att göra...bland annat vika ihop tvätten som jag lovat. Diska bort - fixa käk, slö-se på filmer i soffan. Nu hinner jag ju inte ens det.

Ibland är jag ju sämst...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Näedå! Du är aldrig sämst, Anna! Du hade väl en hel del sömn att ta igen bara :)


2011-11-23 / 16:15:47
Blogg:


Sara - Ensamstående mamma 

Du är verkligen inte sämst! Du behövde den där sömnen, ingenting att gräma sig över :)


2011-11-23 / 19:35:00
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: