22/11 - 11 - as if she would anderstand...

2011-11-22
11:19:18
Ugh...


vad bra det gick att somna i natt...eller hur var det nu? :/ Somnade kanske vid 06.00 i morse men eftersom att jag visste att Björn skulle ringa la jag mobilen vid mig - och mycket riktigt han ringde ca 4 timmar senare....Vi ska på stan i dag nämligen och det var väl ngt jag såg framemot - även om jag är helt gaaalet trött...

Någon kvart senare ringer dessutom min chef...jag skulle inte ha svarat xD måste jobba i kv...börjar 16.00 - slutar 22.00..skulle egentligen varit ledig...
Egentligen hade jag ju inget planerat därför blev det svårt att säga nej. Men jag och jimmy skulle ju ha varit hemma samtidigt ikv...
Man kanske inte tänker på det men mina sena kvällar och hans tidiga mornar tär ju lite...men det vill jag ju inte säga till chefen "Njaa, jag ska va med min pojkvän..." as if she would anderstand...

Aja nu äter jag lunch sen ska jag fara...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: