21/11 - 11 - låta levern vila lite

2011-11-21
18:32:20
Inte blev jag speciellt nöjd när jag kom  hem i morse inte...


Tvätten fortfarande liggandes i tvättkorgen ute i hallen. Disk fulla diskhon. Odiskad stekpanna...oh well, jag gick och satte mig vid datrn en stund och käkade mackor innan jag gick och la mig. Jag var så hungrig. Hade bara käkat lite mandariner under natten.

Natten var toppen i af, som vanligt. Lite drygt i morse bara. Men samtidigt fick jag en varm, bubblig känlsa i morse när alla började komma in. Alla sa God morgon till varandra och jag kände mig så delaktig på något sätt. Som så hemma "This is my place" Och när jag skulle lämna lokalen vinkade alla hejdå till mig, sa åt mig att sova gott. Jag trivs verkligen på jobbet och det jag gör där. Klart det kan va drygt ibland - men i det stora hela är jag väldigt nöjd.

Får i princip välja mina egna arbetstider själv. visst det blir mycket helg och så, men är ledig på veckorna i stället. Och på helgerna festar man ju bara så det kanske är lika bra ;) Låta levern vila lite! 

Jimmy lät mig sova till 17.00 i dag -eller ja, han försökte väcka mig en timme tidigare men förgäves.
Jimmy är så kramsjuk nu för tiden. Typ som ett litet barn. Det är hyffsat frustrerande eftersom att effekten funkar negativt på mig. Jag blir sur och stöter bort i stället...så ska det väl inte vara? :/





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: