20/11 - 11 - 3 nätter det handlar om

2011-11-20
19:07:27
Har sovit j*vla bra i dag allså!


Vi har sett på film och ätit middag - ungefär det jag hinner göra när jag jobbar natt :P Kanske inte så värt...men jag trivs så bra med att jobba natt - + att det är ju bara 3 nätter det handlar om :) sen är jag ju ledig igen ;)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Jag skulle också vilja jobba natt, nattmänniska som jag är.. Skulle funnits något där man jobbar natt hemifrån :P


2011-11-20 / 21:45:21
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Äsch då, skaffa en lösenordsskyddad och så dom som vill ha lösenordet får väl be om det helt enkelt :) Du kan ju göra som jag.. Skapa en underblogg till den här bloggen, som du skriver dina privata inlägg i. Och sen länkar du bara dom inläggen i din vanliga blog. Hänger du med?`:P Kan annars visa dig när vi ses om knappt två veckor :)


2011-11-20 / 22:47:47
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: