18/11 - 11- se film i soffan

2011-11-18
19:09:26
Typ som helg i går...


Jag lurade i brorsan att först hjälpa mig att städa här hemma och sedan möblera om. sen plocka upp jimpo för att fara land och rike för att hitta den perfekta soffan. Och det hittade vi så den är beställd nu :3 Kommer i Januari någon gång.

På vägen hem plockade vi upp lite Kina-mat och hemma fixade vi klart resten av möbleringen. Blev superfint här hemma :3 Sen satt vi och spelade Wii, både SÖ och Jennifer gjorde oss sällskap en stund. Sen kom även Sandra en stund och vi såg lite tecknad film :3

Bror min sov över, och jag vaknade av att jag var själv här hemma och att klockan var 15.00! Aja lika bra då jag ska jobba natt i natt. Har ätit upp resten kina-maten och om en halvtimme ska jag börja gå mot jobbet.

Hade helst velat vara hemma och ligga och se film i soffan...



Vi såg Ferngully - den va sämre än vad jag kom ihåg...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: