14/11 - 11 - Kanske en macka också?

2011-11-14
21:41:19
Ännu en jobbardag...


Vaknade klockan 11.00 av att Xzakt ringde och ville att jag skulle byta pass, och därmed börja tidigare - en timme tidigare. Say what?? Jag var ju nyvaken och allt - och så vill de att jag skulle komma in en timme tidigare. Jag lät som ett ilsket äckel och bara gormade över stackarn som ringde "Men nu blir det ju stressigt, j*vla h-vete, buhubu!!"

Vad är det att gnälla om egentligen? Fick dessutom tid över till att sitta och googla på Christina Hendricks och fasas över äckel inne på Flashback... O__o

Jag har i alla fall en sån där "tjockis-dag" idag då jag känner mig allt annat än smal och vacker. Tjock, äkcklig och illaluktande. Jag ska ta mig ur mina kläder nu, ligga i pýamas framför tv-spelet och ta mig en kopp te  och kanske en macka också O__O



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: