13/11 - 11 - Fullt upp

2011-11-13
14:39:46
Igår var det en händelserik dag!


Ganska stressad under dagen, fick för mig att jag skulle handla, storstäda o.s.v innan jag skulle fara på festen.  Och jag skulle dessutom fara på ett dildoparty, men tror ni att jag pallrade mig dit då? Nej just det... :/

For på Kalles på kvällen med lite folk sen for jag hem till Björn och drack en kopp te.

Sov hos Björn och vaknade vid 11.00 av att jag var jättebakis. tog bussen 12.45 hem och nu sitter jag iförd morgonrock och väntar på att mamma och pappa ska komma och hämta oss. Det är ju Fars dag i dag så vi ska ut och äta vi i familjen. Det ser jag fram emot är hungrig som ett djur!

<3 Pappa

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: