Tur att man är född i farstun...

2011-05-30
16:21:26
I natt så höll Teknik mig sällis fram till 23.00 någon gång då  det skulle genomföras lite tester. jag skulle vara hjälpsam och han bad mig att  "printscreena" varje gång jag fick ett samtal. "Jajaja, självklart" nickade jag och kände mig såå duktig som kunde hjälpa till .

Sen när han hade gått så insåg jag att jag inte fattade vad han menade..."Printscreena?...eh?.." 
Först försökte jag sitta och lista ut vad det var...men efter att tag fick jag skamset fråga hur man gjorde..

Tydligen tryckte man på printscreen(Well duh?) - då kunde man kopiera hela skiten! OMG, tänkte jag. Jag har sett andra när de kopierat msn-konversationer o.s.v men jag har har lixom inte fattat hur man gjort.

Och NU vet jag!(Sådär 50 år efter alla andra) Här ska printscreeenas!!



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Therese 

HAHAHA!!!! jag dör


2011-05-30 / 17:26:51
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Ewe 

Haha åh :D Man lär sig något nytt varje dag har jag hört ;) !!


2011-06-04 / 12:53:36
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: