Piraterna av karibien...

2011-05-22
22:57:08
Vi som skulle ha maraton i kväll...det gick ju som det gick. Men vi hann se tvåan i serien i af, då jag sett ettan x antal gånger och den har jag ju i alla fall FATTAT. Precis -  när jag såg tvåan för första gången så fattade jag nada av den så trög som jag är, och tyckte därför att filmen var en besvikelse...och då kan man ju kanske fatta att jag tyckte att trean var krånglig också(därför tyckte ja att den va ännu sämre) Men NU mina damer och herrar, när vi sett den en andra gång så FÖRSTOD JAG FILMEN!


Visserligen var det fortfarande en massa onödig utfyllad som inte tillförde något till historien(inte underligt att man blir förvirrad) Men den var klart bättre nu än förra gången. Så trean ska vi se i morgon =D För att till veckan ska vi ju se den senaste filmen på bio. Alla ha sagt att den äger! Så det blir att peppa!



My pirate face! Arrrgh maities!

               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: