Om man tycker att det är jobbigt att bli kallad ung, så ääär man ung...

2011-05-05
12:21:06
När man har kommit upp i min ålder så spelar åldern ingen roll längre...




Man jobbar och umgås med folk som är mellan 16 - 50. Men när man själv var typ 16 så kunde man inte umgås med någon som var typ 3 år yngre(hallå dom va ju 13?) och dom som va äldre än en själv kändes ju...mycket äldre...

Jag är 24 och då är man ju långt ifrån att vara t.e.x 18 men även långt i från att vara 30, så därför är jag mindre brydd om det här med ålder.

Men ibland märker man ju att 18-åringen kan bli lite putt om man t.e.x "råkar" nämna att personen i fråga är "liten" eller "ung". Eller när man börjar med "När jag var i din ålder så..." Det naturliga i MIN ålder är nämligen att vilja bli kallad ung så ibland tänker man inte efter riktigt...xD

För sen när man "råkar" säga att man är gammal med sällskapet av 27-åringar så får man äta upp det fort som f*n =P 



Vi hade lika gärna kunnat vara i samma ålder...

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Åsa 

STORT TACK för ditt stöd och för att du har skrivit under med ditt namn!! Det betyder så jättemycket för oss <3 <3


2011-05-06 / 12:54:01
Blogg: http://asahoffman.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: