Missförstå mig inte, jag äääälskar mitt arbete men...

2011-05-04
22:34:04
...idag har det varit arbetet från helvetet...

Sista timmen ville jag bara gråta en skvätt, det var så sjukt stressigt...
Och vi har fått mycket folk på jobbet nu då det kommit nya uppdrag och utbildningar m.m.
Så det är jätterörigt och det lever om... O__o Koncentrationsförmågan var på noll idag..måtte dagen bli bättre i morgon annars blir det självmord innan fredag. Nää nu ska vi inte va såna, jag är på ganska bra humör ändå. Men bara för att jag längtar till helgen så kommer de två dagarna framöver kännas som en evighet..suck..



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Hoppas att resten av arbetsveckan flyter på bra, och sen att helgen blir awesome! :)


2011-05-05 / 10:15:33
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: