Lillebror i ett nötskal...

2011-05-10
19:54:24
I morse ringde mamma mig och var i paniken. Tommy(min lillebror) hade en körning via jobbet igår men kom tydligen aldrig hem sen. Och i morse dök han inte upp på jobbet alls...Och mobilen var helt avstängd
När mamma sa detta fick jag en isande kår längst ryggraden...Tänk om något har hänt?

Men jag ringde Sandra och fick då reda på att han sovit borta i natt,  skulle på arbetsförmedligen idag, något hans chef inte uppfattat, och mobilen var avstängd p.g.a slut ström. Så var det med det...

Men nu på kvällen ringde Stina och sa att Tommy hamnat på akuten. Även denna gång fick jag den där isande kåren i ryggraden. hon berättade dock att han bara skurit sig i fingret och att det skulle sys. Inget allvarligare än så.

Det är så med Tommy. Han fyller 22 år i år, men han är fortfarande min lilla lillebror som ibland kan hamna i knipa.
Han gör sin storasyster väldigt orolig, väldigt ofta. Och det är ju för att han betyder så otroligt mycket för mig<3





               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Ewe 

Aw men lillebror!!!



Haha de va som, för några år sen så ringde Sundsvalls-polisen till Bea. Då var Danne (hennes ex) spårlöst borta (på sin födelsedag!!!!) men då sov han hos en kompis och hade också slut ström i mobilen haha. Dom ringde Bea eftersom hon va den sista han haft kontakt med via mobilen (såg dom när dom kollade upp telefontrafiken för hans mobil)

Fail!


2011-05-15 / 20:34:57
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: