Jag tilllåter mig inte att vara sjuk...

2011-05-16
20:11:05
Egentligen blev jag sjuk redan i tisdags...men eftersom att jag jobbade natt var det ju som svårt att sjukanmäla sig, så det var bara att härda ut.

Men det var fler bidraganade effekter till att sjukan inte brytit ut PÅ RIKTIGT förrän nu:

1. Indianer har bott hos oss från onsdags till i söndags, så det fanns aldrig tillfälle för sjukan att bryta ut, då det varit full rulle. Och mycket sömn har det knappast blivit p.g.a detta.

2. Fredagen vart det inte mycket till sömn heller och man flängde mellan stan och hemma, fixa, göra mat, äta mat, vara trevlig, slå folk och hade det allmänt underbart kul ;P

3. På lördagen var en hotelweekend tillsammans med syrran inplanerad. Hon hade kört ända från Villemina och det var typ den enda helgen av många som hon kunde vara helt själv med mig, så att låta sjukan komma då vore ju en j*vla dum idé.

4. Sen hände det ju grymt mycket grejer med syrran bland annat ett äckel på krogen samt Elins bil som blivit förstörd av någon idiot dagen efter.

5. Och belägringen av lägenheten rådde fortfarande så jag följde med folket hem till Björn för surströmmingskväll. Men då kände jag mig betydligt tröttare och hängigare så sjukan höll nog redan då på att ta över lite.Och så såg vi film hemma hos Björn lite senare, snyftisfilm ala P.S I Love You, j*vla h-vete...!

6. I morse sov jag länge, men kände mig ändå inte helt kry. Drog mitt jobbet och upptäckte där att damn, jag har nog feber(igen för typ miljonte gången det här året) Så nu sitter jag här i pyamas med feber, samt ännu fler snyftisar.. fy f*n!


Taget av Ange.
Första scenen är första doppet i älven för Filip och Björn.
FSen sitter jag och Stina och flännar hos Björn framför filmen:



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: