9/5 - 11 - Grymt sa grisen....

2011-05-09
23:36:01
Idag har jag varit duktig....och irriterad...



Gick på stan helt i onödan mellan 14.00 och 17.00...trodde Jimpo skulle sluta 14.30, men när klockan började närma sig 15.00 och hans mobil var avstängd blev jag lite bitter. Klockan 17.00 ringde han och sa att han slutade..men men bättre sent än aldrig. Vi for till Eddahallen och motions-simmade i en timme sen tjollrade vi på till 20.00. Vi gick(!) hem sen...jag är inte direkt känd för att röra på mig men i dag var jag grym må jag säga! *stolt*

Och peppad är jag också, har köpt klippkort på badet så nu finns det ingen återvändo ;)

I morrn ska jag dock luncha med finaste Emelie, det var ett tag sen sist. Sen utrensning av förrådet, blir nice!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: