8/5 - 11 - Planerar som en failure...

2011-05-08
20:25:28
Nu är vi hemma!




Det har varit en händelsefylld helg vill jag lova! Först lite smått fest på fredagen sen ha vi varit borta hela helgen och spenderat med en del av familjen =) Har varit underbart, men man är slut så här i efterhand!
Man har gjort mycket(och ätit katastrofalt mycket... ) Nu ska jag och Jimmy ha en mysig stund för oss själva!

Nästa helg är fullproppad den med, och även denna gång vart jag tvungen att boka av och boka om grejer.
Så den är fullspäckad så det löns inte ens fråga om vi ska hitta på grejer xD

Vi kommer att ha "fin-besök" hela den helgen, och så bor jag på hotel med syrran på lördagen och det blir nog lite skumpa och melodifestival, jajjemän! Det är kul att ha saker att göra, men det är tråkigt att boka av =/

Jag är en failure på att planera...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Mys att sova på hotell :)


2011-05-09 / 22:32:11
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: