5/5 - 11 - MSN

2011-05-05
11:48:23
Igår somnade Jimmy vid 23.00 och eftersom att jag var typ hemma 22.30 kändes det inte så värt att va vaken i en halvtimme och sen sova(!)



Så jag bestämde mig för att sitta vid datorn...men jag kunde inte hitta på något att göra, så jag loggade in på msn...
Jag brukar inte va speciellt aktiv på msn. Har aldrig något vettigt att säga. Och igår blev det bara en påminnelse om varför jag inte brukar sitta där. Tråååååååååååååkigt...

Aja 00.30 gav jag upp och gick och la mig.

I morse så tyckte inte katterna om att jag låg och sov. Esper låg och stångade mig. Om han hade haft horn hade jag varit spetsad. Därför tyckte jag inte att det gjorde något att jag kastade iväg och sparkade på katten några gånger...hehe. När han började klösa lite lätt på fötterna, så sprutade jag vatten på han. Då lämnade han mig äntligen i fred.

Sen drömde jag om att jag hade städat och diskat bort. Vaknade 11.30 och blev förvånad. För jag hade ställt kockan på 11.00(och disken var fortfarande inte gjord)

Aja NU är den gjord i af, så nu kan jag med gott samvete sitta och äta lunch vid datorn(även om Jimmy inte blir så nöjd över att jag gör det..ehe)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: