4/5 - 11 - Stressigt

2011-05-04
11:30:56
Haha jag är så korkad som tror att jag har ALL tid i världen innan jag börjar 13.30 ...

Men jag har ju lite jag ska göra:

* dammsuga
*rensa kattlådan
*Rengöra katternas "fontän*
*Klä mig
*Göra middag
*Hinna sitta vid datorn xD

sen va ja otroligt trött idag också och jag vet inte varför och tänkte att jag kanske skulle sova till 12.00. Men då skulle det bli stressigt..eller det blir det i alla fall O__o

Igår vare skojj i af, vi for på bio...igen(?) Vi ville se Thor 3D Men dock så offrade vi oss för Lilla rödluvan...
Hade inga förväntningar så den gick ju att se menmen..
Sen efter det skulle vi sola i solarium, men jag kände mig lite snål så det blev det icket...satt och prata med Sandra mnedan hon solade. åkte sen hem till hon och brorsan kom å vi satt och snacka.

Nu är då helgen färdigplanerad i af, och vi ska till stugan på lördag-söndag! Jag längtar jättemycket! 




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh, den där rödluvan-filmen vill jag också.. Måste se om den finns att dra ner :)


2011-05-04 / 12:10:25
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: