30/5 - 11 - Det gick undan!!

2011-05-30
08:34:25
Har jobbat klart min natthelg och är nu ledig fram till osndag!=perfa!

Det har varit en otroligt härlig natthelg som gått väldigt smärtfritt, och nu är det mest bara ledighet som väntar fram till semester =D Är på oerhört bra humör idag , förutom att jag har ont i halsen och i en vidsomstand...men det är inte direkt anledningar att bli sur för ;)

Igår firade vi mamma en kort stund, men ändå en stund och det blev presenter, smörgåstårta och rabarberpaj. Brorsan skjutsade hem oss vid 19.00 och jag började 20.00.

Idag när jag sovit ska jag och mamma fara och storhandla och sen i kväll  ska jag och Jimpo ha en mysig dejt<3



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Se till och njuuut av dina lediga dagar nu :)


2011-05-30 / 12:06:43
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: