28/5 - 11 - sunk

2011-05-28
18:56:47
I går när jag for till jobbet for jag med fula joggingbraller, strpigt hår, osminkad, äcklig T-shirt och foppatofflor...

Smaaart Anna..jag tänkte ju att "ingen kommer ändå att träffa mig.." Trodde jag. Hela Telia-avdelningen satt på jobbet från när jag kom in klockan 19.00 och fram till 22.00(!) Damn! De va ju bara att försöka gömma sig då. Förutom det, höll jag på att bryta ihop då det ringde konstant mellan dessa tider. tills Teknik la sig i och systemen slutade funka hehe...så efter 22.00 var natten väldigt chill ;)

jag steg upp i dag 15.00 tillsammans med Jimpo(!) som festat fram till 05.00 i natt haha. Men inte mig emot, tycker inte om när han stiger iupp före mig. Vi skyndade till Solbacken och var minst lika sunkig...Har handlat lite mat för vi grillade i kväll. Nu har jag faktiskt klätt upp mig, för vem vet, Telia kanske sitter där i kväll också ;)
Plus att vi ska direkt till mamma efter jobbet för att fira mors dag.

Snart börjar jag...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: