26/5 - 11 - får f*n spader...

2011-05-26
12:09:33
Beställde en T-shirt med ett eget tryck på igår....
Känner mig dock lite nervös över det, då jag inte vet om vi hade pengar på kontot eller inte när de skulle dra...
Hur vet man om dragningen misslyckades eller ej? Det står "reserverat belopp" nu...

Nu har vi ju pengar, då vi förde över pengar efteråt för säkerhets skull. Jag fattar inte internetbanken, man vet ju inte om man har pengar där eller inte...Jag = trög.

Idag ska jag vara hemma tills vi ska in till stan och se bio. Kläderna är fortfarande inte ihopvikta, fast Jimmy lovat att han skulle fixa det(det var 2 dagar sen)

Jag får f*n spader. Han gör ju ALLTID SÅ! skiter i att vika ihop kläderna och väntar tills JAG gör det. Kläderna blir ju skrynkliga. Men jag ska låta dem ligga där. Tills dom ruttnar, sen får han f*n fara och köpa en ny garderob till mig, så det så. Ursch vad arg jag är. Jag jobbade 12 timmar, och han var LEDIG när han skulle tvätta OCH vika ihop kläderna.
Annars måste jag städa idag och rensa katt-lådan. Men just nu sitter jag i pyamas och läser forum. Och nojjar mig över internetbanken. Och är lite arg. Ursch, hoppas det går över.





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: