25/5 - 11 - Känns inte helt..rätt?

2011-05-25
10:09:49
YAY, nu har jag äntligen pengar, !!

Som jag har längtat efter lönen ;) igår satt jag och väntade på att klockan skulle bli 22.oo så jag kunde åka hem och fira att jag har helg. För idag är jag ledig samt imorgon, och i princip hela fredagen!

Men det är något som stör. Något som gnager och jag vet inte vad =/ Jag vet att jag glömde ansöka om övertid i går, men det borde ju vara lätt att försöka fixa...har mailat chefen om det...

Jag ska fara på stan i dag med Jimpo för han slutar klockan 13.00. Vad vi ska göra där vet jag inte. Jag tror att jag är lite rädd att jag ska slösa pengar på onödiga saker. Typ som mat ute, eller kläder som jag redan har en massa av...Och vill gärna hitta på något kul i kväll för att jag är ledig i morgon, men alla går ju i skola/jobbar m.m. så vem ska man hitta på grejer med? =/ Aja det blir nog bra så fort jag får klä mig lite och göra mig "fin" Då kanske jag blir lite mera peppad...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Hanna Skattberg 

Hej, kolla gärna in på min blogg och anmäl dig till dagens blogg, & vill du inte va med kan du ju alltid kolla in ändå(;



'Förlåt om du tycker de här är reklam'


2011-05-25 / 10:19:09
Blogg: http://hhannaskattberg.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: