2/5 - 11 - Ondskefull

2011-05-02
17:35:47
Idag var det meningen att jag skulle fara på teater...

Jag for in till stan och hade t.o.m gjort i ordning sallad för att slippa käka ute. Jag var och fikade med Björn tills Jimmy kom och Jimmy var inte peppad nånstans på att fara...
Så han åkte hem, och jag for hem till Björn för att käka sallded där. Men jag var inte heller peppad på att fara på teatern och valde att stanna hos Björn i stället. Dock fick jag lite dåligt samvete för Ewe och Mirre såhär i efterhand men de klarar sig nog utan mig ;) Men jag har börjat lära mig att om man inte är sugen på att göra en viss grej bör man inte tvinga sig till det heller. Naturligtvis ska man tänka på andra också, men om man är ärlig direkt, och man vet att kompisarna överlever så borde  det väl vara ok? Eller...
Men jag kan inte hjälpa att få så dåligt samvete jämt =/


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Jag skulle också ha farit om det inte var för min jädra tand :P


2011-05-02 / 20:22:27
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Mirjam 

Vi överlevde :) Men vi hittar gärna på nåt i helgen, alla är lediga! :) Teatern var fasligt bra!! GRYMT duktiga var dom! :) Hoppas du har haft en bra kväll, jag förstår dig och håller med dig - är man inte peppad ska man låta bli.


2011-05-02 / 21:14:17
Blogg:


Ewe 

Ärlighet är bäst och huvudsaken att du gör det du känner för. Men det hade ju självklart varit trevligt att träffa dig! Och teatern var fantastisk så det var lite synd att du missade den! :/ :)


2011-05-03 / 20:24:10
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: