23/5 - 11 - Stress(!)

2011-05-23
21:40:18
Lyckad morgon(?)

steg upp 10.30 för att hinna sitta lite vid datorn innan jag skulle börja fixa middag att ta med, duscha m.m. Var inte alls stressad för att "jag hade ju cykeln minsann" Klockan 12.00 började jag fixa mat, skulle bli perfa då jag började 12.30...ca 12.15 inser jag att, f*ck, Jimmy HAR JU CYKELNYCKELN! blev att snabbt som f*n försöka hälla ner maten i en matlåda men naturligtvis missade jag och allt hamnade på golvet/diskbänken/diskmaskinen(!) men det hade jag ju inte tid att fixa jag vart ju tvungen att fara för att inte bli sen.

Jag tog Jimmys cykel med punka på, och jag hann till jobbet...dock ser jag till min icket förtjusning att jag hade varken telefon eller inspelningsdosa vid min dator(!) Blev att leta utrustning samt tekniker som var på lunch...jag kunde inte sitta ner och börja jobba förrän 45 min senare...

Suck...aja när jag lyckats lugna ner mig så har dagen ändå varit helt ok. Nu blire Pirates 3 och bara njuuuta!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: