12/5 - 11 - Men va f*n...

2011-05-12
12:49:25
I morse när jag trampade hemåt blåste det så j*vla mycket att jag fick ont i öronen...så jag GICK hem i stället...



Annars har väl natten varit helt ok...förutom att min förkylning bara blir värre. Något less...
Och här hemma är det full rulle. Marcus och SpoooK har kommit på besök och de ska stanna till typ.... söndag? Måndag?

Igår kom de i alla fall, och jag var och flängde runt som vanligt. Först på folkparken, sen på fotbollsmatch i Bergsbyn sen blev det filmkväll(?) hemma hos oss. Det var väl iochförsäg ingen som såg filmen men aja xD
Jag köpte dessutom en grill i går, för att Jimmy hade bett mig. Grillen var kung tyckte jag, men han dissade min minigrill och ska köpa en till(!) ...så vi ritade på grillen och döpte den till Vegogrillen...


MIN grill so leave it be!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: