11/5 - 11 - natten from hell...

2011-05-11
14:26:23
Jahapp då har man gått och fixat sig en förkylning, tack för den.. =/


Kan lova att natten inte gick smärtfritt. Min näsa rann och jag kände mig såå j*vla trött...Och inte blev det bättre av strömavbrottet som var mellan 04.00 - 05.00 Jag satt och stirrade in i tomma intet och kämpade verkligen med att inte somna. Det var den längsta timmen i mitt liv...

Sen förstår jag inte varför jag tog på mig att tvätta idag...förkyld och trött släpar man ner sig till tvätt-stugan...en sak är säker jag VÄGRAR städa idag, det får Jimmy fixa, för jag är inte prima fisk...
Efter tvätten ska jag BARA vila så jag pallar mina resterande två nätter.

Och som grädde på moset fick vi typ ALLA räkningar i dag. De kom samtidigt denna månad - elräkning, försäkringar samt radiotjänst. Hu jeda mig...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh en sån där dryg månad.. Jag har också en sån månad den här månaden, känns inte så peppande.


2011-05-11 / 21:05:34
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: