10/5 - 11 - Inte lika fint väder...

2011-05-10
17:15:59
Idag planerade jag och Emelie lunch vid älven...men det blåste lite ute så vi käkade inne i stället...



Blev faktiskt lite besviken när jag öppnade balkongen i morse....de var ju såå varmt igår och idag var det ju bara mitt emellan. Menmen, solen skiner ju i af...Men det skulle inte skada med lite riktig sommar nu ;)

Jag har haft en toppen-natt i af, tiden gick väldigt fort. Känner mig hyffsat utvilad och jag försöker städa här hemma(går ju som sådär som ni kanske märker...) Har sorterat tvätt i af, då jag MÅÅSTE tvätta i morgon, förstår inte varför det ska ta såå lång tid mellan gångerna...

Vi har även funderat på att rensa och kasta ut grejer, flera av våra grannar har tagit ut möbler för att "någon" ska hämta dem...men jag vet inte, får man? Om vi skulle lägga ut allt vi behöver bli av med, skulle det knappt få plats på gården..



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Totte 

Det är ju hämtning av grovsopor nu runt om i Skell så det står ju möbler ute på var och varannan gård så ni kan nog :)


2011-05-10 / 18:02:11
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: