Skriver så j*vla kasst

2011-03-03
21:53:45
Ohh läser igen bloggen, och ser hur sjukt mycket stavfel det är. Vi har visserligen världens sämsta tangetbord  -jag kan ju egentligen stava rätt. Men när jag läser igenom efteråt lyckas jag inte hitta felen.
Det är typ när jag läst texten flera gånger som jag ser alla missar...

Det är lite pinsamt faktiskt - förstår inte hur jag lyckas jämt =/

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Laks 

Skriv långsammare, eller byt tangentbort X) haha, lycka till med det :P



Sv: Jag tror faktiskt att denna reklam förbjöds, tur det! Tror den var amerikansk (såklart den var det.. allt extremt är det...)


2011-03-04 / 01:07:53
Blogg: http://laks.webblogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: