Mina favoritfilmer!

2011-03-31
22:44:11
Ibland kan jag lixom inte riktigt sätta fingret på vad jag skulle kalla en bra film. Men när jag tänker efter så är ju en bra film en sådanb man gärna ser FLERA gånger. därför tänkte jag att jag skulle göra min lista med filmer som jag tycker man kan se flera gånger om:

* The Village - stämningsfull thriller

*Juno - skrattfest med charmiga huvudpersoner

*Knocked up - snyft och skratt i ett

*Stolthet och fördom - Darcy in my closet now!

*Coraline - Läskig och söt film

*Corp's bride - Myys!

*Da Vinchi-koden - Spännande som håller intresse hela vägen

*Änglar och Demoner - Tom Hanks är klockren som alltid

*The green mile - ett riktigt mästervärk

*Stekta gröna tomater - Snyft så bra!

*Waterworld - Favorit sen barnsben

*The gift - Kusligt

*Dolt under ytan - Utan tvekan den läskigaste mysrysaren

*Disturbia - riktigt läskig

*Copycat - Spännande om seriemördare

*10 orsaker att hata dig - Heath Ledger<3

*She's the man - så hysteriskt rolig!

*National Treasure - bra äventyr

*National Treasure 2 - ...och äventyret fortsätter

*Pirates of the carrabian - Dock räckte det med en

*Hotet från underjorden - Kevin Bacon<3

*Independence Day - Welcome to Earth<3

*Trassel - en av de bästa Disneyfilmerna enligt mig

*Draktränaren - Sjukt charmig!

*X-men - Första filmen är riktigt bra!

*Män som hatar kvinnor - Bra svensk thriller!

*Den bästa sommaren - Hjärtevärmande

*Besökarna - läskigt med Kjell Bergkvist

*Illusionisten - Mysig stämning

*Sleepy Hollow - Johnny Depp<3

*Gothika - Mysrysare

*The secret sense - Läskig thriller

Åhh shit det är säkert ännu fler..men jag kan just nu inte komma på några =/


               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: