6/3 - 11 - så mycket!

2011-03-06
16:11:11
Det har hänt så mycket i helgen så därför undviker jag att skriva allt för då blire låångt vill jag lova.

Det viktigaste är ju att det är min födelsedag i dag. Och har firat den både i fredags och igår(och så klart idag) har varit bakis i princip hla helgen =P
Jag var med jobbarkompisarna igår och det var helt galet kul! Det slutade med att jag gick hem till Morö Backe och var hemma 06.00 på morgonen.  Idag ska vi gå ut och äta, vi familjen. Och så blir det mys på kvällen.

Jag är så glad, så glad och lycklig =) så glad för att jag har världens finaste vänner och familj!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Nämen, vad roligt att du uppskattade det så mycket :)


2011-03-06 / 19:24:45
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: