30/3 - 11 - Dagen hade ju kunnat börja bättre...

2011-03-30
15:46:53
Jag kunde inte somna i natt heller tyvärr...Låg och vred och vände mig. Tillslut somnade jag.

Vaknade i morse när väckaren ringde. Jag brukar som va ganska duktig på att lyda väckaren och stiga upp direkt. Men av någon anledning kunde inte kroppen röra sig. Som om jag låg i koma eller något?
Och helt plötsligt vaknade jag igen(!) och tittade på klockan: 09.10(!) När jag börjar 09.45 brukar jag börja gå 09.15...jag hade alltså 5 minuter på mig att göra mig klar! ingen duschning med andra ord, ingen frukost...

Men jag kom till jobbet i tid, det är ju det viktigaste! Dock kände jag mig GRYMT illamående, och jag förstod ju att det var dels p.g.a att jag inte ätit frukost och dels för att man tvärvaknat och stressat sådär.Därför gick jag till Shell på rasten och köpte mig en macka och en apelsinjuice. Åt och tänkte att mitt illamående skulle sluta efter det.

Men icket - jag har suttit hela dagen och bara stirrat på skärmen. Det ringde visserligen inte så mycket men jag hade massa annat att göra, men jag gjorde inget. Jag kunde inte koncentrera mig. Jag sög på mitt jobb idag med andra ord. Så jag skickade en liten flörtgubbe till Emelie, the boss och frågade om det fanns någon chans att gå tidigare idag då det var så lugnt. Efter att jag visat mina puppy-eyes sa hon att det var ok.

Fortfarande illamående men skönt att vara hemma. >Nu ska jag sätta mig i soffan och inte göra något alls(men jag får absolut INTE somna, för jag ska ju som sagt var vända dygnet) Jimmy kommer snart hem så han kan nog hålla mig vaken. Samt att jag har ju ett nytt roligt pusselspel til DS som jag kan spela när mitt illamående släppt =)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: