29/3 - 11 - Crap crap crap...

2011-03-29
13:42:29
Jag hatar när jag har jobbat natt - jag kan lixom inte somna på nätterna

Det är svårt att ställa om dygnet igen - men jag måte ju då jag ska upp i morgon...
Jag for till brorsan i går och såg film - men det slutade med att jag sov över. Jag var uppe till 05.00 och såg på No ordinary Family(bra skit by the way)...dumma dumma dumma....

Nu har jag sovit till 13.00...men det var j'vligt skönt. Frågan är ju bara hur jag ska orka somna i natt och sen stiga upp i morgon? Oh well det är ju bara två dagar - sen jobbar jag natt igen. Wierd schema indeed - men April blir awesome så det är bara att hålla ut.

Nu ska jag diska bort här hemma klä mig och sen fara in till stan. Jag och Jimpo har en dejt idag på stan - va roligt =3

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: