26/3 - 11 - när råttan är borta dansar katten på bordet...

2011-03-26
22:42:42
Idag har jag sovit till 13.00 - efter en riktigt kanoners natt

Det har varit en toppendag i dag. vi åkte in till stan för att köpa ett par skor. Tyvärr så var inte de skor jag var ute efter tillräckligt bra så det blev ett par andra par. Hehe - jag och mina skor ;) Men vi hann inte så mycket mera då vi for hem till Björn i stället och käkade middag och såg hockey. Det var riktigt kul =)

Dock vart jag ju tvungen att fara vid 19.00 för att åka bussen och börja jobba klockan 20.00.

Jimpo är kvar hos Björn och festar. Känns kanon att han gör något när jag jobbar. Han brukar vanligtvis vara ganska duktig på att ja - sitta hemma om inte jag är med. Men nääsi nu ska han passa på - med all rätt tycker jag =)
Men det är tur att han inte rakat sig i dag så att inte alltför många raggar på han i kväll ;) Hehe
Menmen riktigt super känns allting just nu! moments of happyness - let them last forever.







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: