24/3 -11 - så NU duger det??

2011-03-24
07:25:10
Jahapp, bara för att jag INTE har tvätt-tid idag lyckas jag pallra mig upp klockan 07.00...

Igår var en dryg dag. Röda veckan har ju kommit på besök och då vill man helst bara ligga ner och dö. Det var väl det jag gjorde. Hann inte klart med mina sysslor innan Jimpo kom hem, men jag fixade det ändå, så satt han vid datorn. Inte mer än rätt då jag var ledig och hann hade jobbat.

Tog mig tillslut ett LÅÅÅNGT bad. Något jag behövde mot mensvärk och kroppsnoja. Det får jag alltid vid den här perioden. Magen känns som en balong och man tycker att den ser ut som en också. Så det var bara att plocka på sig de största kläderna så att det inte skulle kännas att jag hamnat i ett korvskinn.

Jag surade igår också så klart, ville helst bara vara i fred och titta rakt fram. Så först såg jag på när Jimpo spelade Final Fantasy 8, sen for vi ut på en liten prommis på 30 min, och sen såg vi en film  -som inte alls var så j*vla bra.
Hade tänkt att vara vaken för att vända dygnet(då jag ska jobba natt i morgon) men jag hatar att gå och lägga mig senare än Jimmy, så det blev inget.

Och nu sitter jag här, framför datorn klockan 07.00? typ den tid jag ska gå och lägga mig när jag jobbar natt så det var ju lite mindre lyckat. Har inga sysslor idag dock och det känns riktigt skönt. Inga inbokade planer heller, så det blir att göra vad som helst med andra ord.

Sweet!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: