20/3 -11 - Växlingar

2011-03-20
19:41:28
Jag vete sjutton vad jag haft för humör idag...

Kan inte riktigt bestämma mig. Självklart är jag glad över att det var fint väder idag, och att både jag och Jimpo börjar sent i morgon så vi kan njuta av uppesittarkväll i kväll samt sovmorgon i morgon.
Men jag är ändå väldigt irriterad...över min j*vla förkylning. Jag är frisk på det sättet att jag inte har feber, men mitt slem är fortfarande grönt/gult, har ont i halsen, ont i huvet och snorar. Men jag MÅSTE på jobbet i morgon, jag orkar inte vara hemma mera. Plus att det är ju bara två dagar sen är jag ledig igen.

Längtar tills på fredag då lönen kommer, så ska jag köpa nya skor. Det har gått mycket pengar denna månad(som alltid) så vi har tvungen att snåla lite nu på sista =P Man vill ju lyckas spara någon slant också.

Nää nu ska jag bli på bra humör, se film och mumsa i mig lite avokado! Jummie!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: