19/3 - 11 - Börjar bli gammal

2011-03-19
16:00:08
När man var liten så var man sjuk i typ 3 dagar - sen va man inte sjuk längre.

Men nu har det gått nästan en vecka och jag är något less. Det började med feber och värk.
Nu är det förkylning med äcklig slemhosta. Och trött är man också. Orkar ingenting.

I kväll var det meningen jag skulle på Tjejkväll. Men tyvärr har jag inte orken att vara trevlig i kväll. Och risken är ju stor att jag smittar andra. Så ska vara hemma och vila idag.
Tur det har varit fint väder i af - man håller humöret uppe p.g.a det.

Men samtidigt är det skönt med en lugn lördag. Alla mina helger är alltid proppfulla - t.o.m när jag jobbar natt.
Det kanske är precis det här jag behöver? En lugn helg. Att få vila upp sig utan krav och måsten.
Nu ska jag lägga mig under täcket och se på när Jimmy spelar tv-spel.
Sen ska vi äta tacos i kväll, mysigt! Och se nå filmer =)

Blir bra det!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Hoppas ni får en mysig kväll :) Kram från mig och Jonah!


2011-03-19 / 16:27:38
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Emelie 

Låter som en mysig kväll! Vi får ha tjejkväll en annan gång, jag och Mirjam ska ha filmkväll i stället. Känns rätt skönt med en lugn kväll ändå :) Krya på dig! Kram


2011-03-19 / 17:35:48
Blogg:


Evelina 

Du var ju frisk sa du :P


2011-03-20 / 12:50:22
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: