17/3 - 11 - Inte ok...

2011-03-17
09:40:38
Har varit vaken sen 06.30 i morse och har inte kunnat somna om. Har snorat som en gris, hostat samt haft halsbränna. Är hemma idag igen, och förhoppningsvis är jag frisk i morgon, börjar bli ganska less nu faktiskt.
Frågan är ju vad man ska(orka) göra idag. Snora? Sova? likka å se på ngn film kanske?

Jimpo jobbar i Bureå  idag och det känns tugnt. Hade föredragit att han var hemma med mig eller i af jobbat i stan så jag förstår att han är trygg där han är. Han är duktig min fina! Men samtidigt vet jag inte hur han mår.
om han känner sig ängslig, nervös, stressad o.s.v. när han t.e.x ska vara på ett nytt ställe.

Han säger aldrig att han är nervös. Men jag blir nervös i hans ställe. För jag blir tyvärr väldigt fort ängslig när det är dags för något nytt, eller när man måste gå en omväg för att nå sitt mål. Jag blir fort hipsig och jag tror att alla människor i världen får veta det inom en sekund..men inte Jimmy. Han kliver upp 06.00 på morgonen och åker till jobbet precis som om han gjorde det varje dag(eller ja, han jobbar ju varje dag, men han jobbar oftast på samma ställen)

Längtar tills han kommer hem - tråkigt att va hemma när han inte är det...


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: