16/3 - 11 -Hemma idag..

2011-03-16
11:49:23
...men övertygad om att jag är på bättringsvägen.

Har visserligen fortfarande ont i halsen och slemmigt är det. Men det är väldigt lite värk i dag(i ochförsig brukar ju den höga febern komma på kvällen) Fast snart borde jag ju ha sovit bort sjukan med tanke på hur mycket jag har sovit. Så jag hoppas att jag är frisk i morrn!

Jag hatar att vara hemma från jobbet - jag får så dåligt samvete. Men är man inte frisk så är man inte.
Onödigt att smitta andra också. Dock misstänker Jimmy att han ha feber idag. Typiskt - han blir alltid sjuk.
Att han blev det idag kanske inte är så konstigt - men jag tror faktiskt att jag har bättre imunförsvar än honom.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: