14/3 - 11 - Sjuka på G?

2011-03-14
17:27:28
Haft en bra hatt i natt också!

Och har sovit länge idag - en det är för att Jimpo sover och då ser jag ingen anledning att vara vaken =P
Men det var galet skönt. Har känt mig väldigt sliten på sistone. Det rinner från näsan, min kropp är hänglig och jag har slem och ont i halsen. Så någon slags förkylning är det ju i af...

Nu är jag hungrig och ska börja laga mat. Jag är jättehungrig och sugen på något gott och spännande.
Mina bästa och finaste Ewe och Mirre<3 var ju hos oss igår och de skämde bort mig så mnycket att det knappast går mer! Förutom jättefina presenter fick jag även en korg innehållande spännande och nya smakupplevelser i matväg.
Så i dag blir det att exprimentera =)

Längatar till Jimpo kommer hem!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: