Mor och dotter-dag

2011-06-15
19:22:32
Har många vänner och bekanta som tagit foton i fotostudio, men har själv inte varit speciellt intresserad...men när jag blev uppringd så kunde jag tydligen inte säga nej(?)...(j*vla säljare) så jag plockade med mig min mor och vi for och fotade oss. Men så här i effterhand ångrar jag mig inte och blev riktigt nöjd med bilderna.

Man får plocka fram dem en dag när man känner sig tjock ful och äcklig, och så kan man försöka övertyga sig själv att det faktiskt ÄR jag på bilderna...





Min vackra mamma:



               k o m m e n t e r a
               Foton | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

WOW! Jättefina bilder Anna!


2011-06-15 / 21:11:56
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Emelie 

Va fina ni är :) Båda två! Hoppas du mår bättre idag! Kram


2011-06-16 / 15:22:03
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: